vrijdag 5 december 2014

No Panic!

Welkom op mijn blog. Mijn naam is Hilde Mennen en ik ben een 21-jarige communicatie studente. Ik hoop niet dat de titel je inmiddels al afgeschrikt heeft. Maak je namelijk geen zorgen. Dit blog gaat niet over alle enge dingen die in de wereld gebeuren. Dit blog gaat namelijk over fobieën. In dit blog zal ik dieper ingaan op verschillende opmerkelijke fobieën.

Wat kun je nu op dit blog verwachten? Nou de bedoeling is om verschillende fobieën te bespreken. Hoe komt het dat iemand een fobie heeft? Je kunt hierbij denken aan de meest bizarre dingen, zoals: niet durven eten in het openbaar. Het klinkt misschien raar, maar er zijn echt mensen die hier een angst voor hebben. En zo zijn er natuurlijk nog ontelbaar andere fobieën waar wij ons misschien niets bij kunnen voorstellen.


Om je niet alleen angst aan te jagen, ga ik in dit blog ook verschillende tips en tricks benoemen. Want het mooiste zou natuurlijk zijn als iedereen van zijn/haar fobie af kan komen.


Veel leesplezier!


Liefs, Hilde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten