zondag 11 januari 2015

Perfectly imperfect!

In tijdschriften en op televisie lijken ze altijd perfect. Toch zijn en blijven celebrities ook maar gewoon mensen. En geloof het of niet, maar celebrities hebben ook fobieën. Hieronder een lijstje met leuke en opmerkelijke fobieën van de bekende mensen onder ons.

Orlando Bloom: als de dood voor varkens

Johnny Depp: coulrofobie. CoulrofoWATTE? Coulrofobie. Angst voor clowns. (Ik sluit me volledig bij Johnny aan!!).

Uma Thurman: de top 5 meest voorkomende fobieën: claustrofobie. Ook Uma heeft hier last van.

David Beckham: misschien wel het vreemdste wat ik ooit gelezen heb over fobieën komt toch wel van deze profvoetballer af. David kan namelijk niet tegen oneven getallen.  Wanneer hij ziet dat er 3 blikjes cola in de koelkast staan, gooit hij er 1 weg. Bizar of niet dan?

Pamela Anderson: deze rondborstige vrouw durft niet in de spiegel te kijken. Als of haar spiegelbeeld nou zo verkeerd is? Mannen, wat zeggen jullie ervan?

Justin Timberlake: hoe stoer deze perfecte man eruit ziet. Zo klein is hij misschien van binnen. Hij is namelijk bang voor slangen, spinnen en haaien. Niet echt mannelijk Justin.



Woody Allen: deze man heeft opmerkelijk veel fobieën. Hou je vast: zon, insecten, felle kleuren, honden, kleine ruimtes, hoogtes, kanker, grote groepen mensen en alle plekken buiten Manhattan. Je vraagt je bijna af hoe deze man nog een normaal leven kan leiden?

Billy Bob Thornton: naast vliegangst heeft deze acteur nog een andere opmerkelijke fobie, namelijk: antiek-fobie. Hij kan niet in de buurt zijn van meubels van voor 1950. Hij vertelt dat hij niet kan eten en ademhalen in de buurt van antieke meubels.

Kelly Osbourne: ze kan er niet tegen om aangeraakt te worden. Haar broer Jack vertelt dat je haar alleen maar even hoeft aan te raken aan haar sleutelbeen en dat ze dan helemaal gaat hyperventileren. She starts freaking out!

Kristen Stewart: sinds ze als klein negenjarig meisje van een paard af viel en haar ellenboog brak, is Kristen helemaal bang voor paarden. Heeft zij even geluk dat Taylor Lautner in ‘Twilight’ veranderde in een wolf en niet in een paard.

Tyra Banks: raakt al in paniek bij het denken aan dolfijnen.

Jennifer Aniston: vliegangst. Lijkt me ook niet echt handig als actrice om de hele wereld af te moeten reizen met vliegangst.

Madonna: niemand houdt van onweer, maar Madonna is er echt verschrikkelijk bang voor. Ik hou er ook niet van moet ik eerlijk bekennen.

En ik maar denken dat mijn ‘zwembadrand-fobie’ raar was. Deze celebrities hebben wel bewezen dat er nog veel vreemdere dingen zijn om bang voor te zijn. Lucky me!


Liefs, Hilde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten